Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti
Babáčková, Lucie ; Tomišková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analyzovat současný stav komunikačního mixu brněnského fitness centra FITKO JANA a na základě výsledků analýzy navrhnout komunikační mix, který přinese zefektivnění prodeje služeb centra. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, druhá část seznamuje se základními údaji o fitness centru a analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření povede k navržení nového a změnám stávajícího komunikačního mixu fitness centra, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej nabízených služeb.
Návrh komunikačního mixu pro Wellness Kuřim
Gavendová, Zdeňka ; Janoušek, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část definuje základní pojmy v oblasti marketingu, dále obsahuje analýzu prostředí a popisuje marketingový mix, komunikační mix na základě zdrojů. Praktická část charakterizuje vybranou společnost, současný stav na základě provedených analýz mikroprostředí i makroprostředí a její dosavadní komunikační mix. V návrhové části je vytvořen komunikační mix společnosti, který vede ke zvýšení povědomí o firmě a jejich službách a ke zvýšení zisku.
Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování
HRYCHOVÁ, Aneta
Bakalářská práce Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování se skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou obsaženy kapitoly týkající se základních pojmů hodnocení, školního hodnocení, jeho významu, funkcí, přehled typů užívaných ve vyučování, současných metod a forem. Empirickou část tvoří výzkum, pomocí kterého se snažíme zjistit postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování pomocí dotazníkového šetření. Tato metoda byla zvolena, protože poskytuje racionálnost a poměrně snadné vyhodnocení a srovnání získaných informací. Na základě těchto informací byly vypracované grafy, které promítají odpovědi žáků na otázky v dotazníku. Všechny grafy jsou doplněny komentářem a v závěru dochází k odpovědi na výzkumné otázky a shrnutí zjištěných výsledků. Výsledky od respondentů informuj
Hodnocení ve vyučování z pohledu žáků středních škol
BARTUŠKA, Václav
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení ve vyučování z pohledu žáků středních škol. Teoretická část zahrnuje informace a problematice hodnocení ve vyučování. Dále jsou v teoretické části zpracovány základní teoretické poznatky o hodnocení ve vyučování. Jsou zde popsány cíle, metody a formy hodnocení se zaměřením na objektivitu a subjektivitu v hodnocení žáka učitelem. V empirické části bude provedeno dotazníkové šetření s cílem zjistit, jakým způsobem posuzují hodnocení ve vyučování žáci středních škol. Dotazník poskytuje snadné, přesné a rychlé vyhodnocení a dobrou možnost srovnání. Dále obsahuje výsledky výzkumu, který byl proveden u žáků střední školy. Výsledky jsou zaznamenány v grafech doplněných komentáři. Grafy přesně ukazují, jak žáci nahlížejí na stanovené otázky z dotazníku. Závěr obsahuje shrnutí poznatků, které z práce vyplývají.
Návrh komunikačního mixu pro Wellness Kuřim
Gavendová, Zdeňka ; Janoušek, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část definuje základní pojmy v oblasti marketingu, dále obsahuje analýzu prostředí a popisuje marketingový mix, komunikační mix na základě zdrojů. Praktická část charakterizuje vybranou společnost, současný stav na základě provedených analýz mikroprostředí i makroprostředí a její dosavadní komunikační mix. V návrhové části je vytvořen komunikační mix společnosti, který vede ke zvýšení povědomí o firmě a jejich službách a ke zvýšení zisku.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Babáčková, Lucie ; Tomišková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analyzovat současný stav komunikačního mixu brněnského fitness centra FITKO JANA a na základě výsledků analýzy navrhnout komunikační mix, který přinese zefektivnění prodeje služeb centra. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, druhá část seznamuje se základními údaji o fitness centru a analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření povede k navržení nového a změnám stávajícího komunikačního mixu fitness centra, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej nabízených služeb.
Absence duchovních hodnot v životním stylu učňovské mládeže?
NOVÁČEK, Cyril
Tato práce se zabývá analýzou duchovních hodnot učňovské mládeže. Teoretická část pohlíží na hodnoty z filosofického, psychologického a pedagogického hlediska. Dále popisuje vývojové období adolescence a zabývá se životním stylem adolescentů a vlivem konzumního stylu života na jejich hodnotovou orientaci. Praktická část obsahuje výzkumné šetření a sděluje nám jeho cíle, charakteristiku zkoumaného souboru, metodu i výsledky výzkumu. Výsledky výzkumného šetření potvrzují předem stanovenou tezi, že učňovská mládež trpí absencí duchovních hodnot. Z výzkumu také vyplývá, že učni inklinují ke konzumnímu trávení svého volného času.
Hodnoty středoškolské mládeže
KŘÍŽOVÁ, Lucie
Práce se zabývá analýzou hodnot středoškolské mládeže v České republice. Teoretická část charakterizuje hodnoty jako obecný pojem, jejich funkci a činitele, které je ovlivňují. Dále popisuje vývojové období adolescence, volný čas, životní styl a hodnotovou orientaci mládeže. Praktická část obsahuje výzkumný projekt, jehož cílem byla analýza hodnotové orientace ubytovaných žáků, tj. vzorku středoškolské mládeže. Výzkum sledoval preferenci instrumentálních a cílových hodnot a ověření předem daných hypotéz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.